محصول جدید ولوو و جیلی در راه بازار خودرو ایران

0
جیلی جئومتری
طی برگزاری اتوشو تبریز از خودروی برقی وارداتی به نام جیلی جئومتری C رونمایی شد. این خودرو جزو بروزترین محصولات گروه جیلی و ولوو به حساب می‌آید.

به گزارش نبض صنعت، سری خودروهای جیامتری یا جئومتری محصول همکاری جیلی و ولوو در زمینه خودروهای برقی هستند و قرار است مدل C این برند به زودی وارد بازار کشورمان شود. جئومتری C دومین خودروی این برند پس از سدان جئومتری A محسوب می‌شود. طراحی مدرن و امکانات و ویژگی‌های جذاب این خودرو می‌تواند در نوع خود وسوسه‌کننده باشد.

جیلی و ولوو 1

نمای جلویی دارای چراغ‌های کشیده‌ با گرافیک مدرن و زیباست. در این بخش به غیر از همین چراغ‌ها، عامل جذاب دیگری دیده نمی‌شود و طراحی ساده‌ای دارد.

جیلی و ولوو 2

جئومتری C در نمای جانبی دارای طراحی سقف شناور با ستون C نامرئی است، در حالی که در قسمت پشتی، چراغ‌های کشیده‌ای وجود دارد که با یک نوار نوری LED به هم متصل شده‌اند.

سقف شیشه‌ای با پرده برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، دستگیره‌های مخفی و جمع شونده، فناوری LED چراغ‌ها، تریم داخلی چرم، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار تابلوخوان، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، هدآپ و… از جمله امکانات جئومتری C هستند.

جیلی و ولوو 3

این خودرو از نظر مشخصات نیز بسیار رقابتی است. جئومتری C از یک موتور الکتریکی با ۲۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور نیرو می‌گیرد که چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و حداکثر سرعت آن به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو زیر ۷ ثانیه تخمین زده می‌شود.

ظرفیت باتری‌های جئومتری C بر اساس سفارش ۵۳ کیلووات ساعت و ۷۰ کیلووات ساعت است که می‌تواند در شرایط بهینه به ترتیب مسافت ۴۰۰ و ۵۵۰ کیلومتری را طی کند. باتری‌های جئومتری C توسط CATL تامین می‌شود و فناوری آب خنک را دارد.

پس از اتمام مراحل تست فنی، اقدامات مربوط به واردات این خودرو نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید