تغییر قیمت خودروهای پیش‌فروش شده به واسطه افزودن آپشن‌ها

0
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم براساس توان مالی خود در طرح‌های پیش فروش خودرو شرکت و خودرو خریداری کردند، نباید قیمت خودروها به واسطه افزودن آپشن‌ها معمولی تغییر پیدا کنند، به‌گونه‌ای که به مشتری بار مالی دیگری تحمیل شود.

به گزارش نبض صنعت، فرهاد طهماسبی درباره افزایش قیمت خودروهای پیش فروش شده با بهانه‌هایی مانند افزودن آپشن‌های جدید، گفت: قیمت این خودروها باید براساس قرارداد منعقد شده بین مشتری و خودروساز باشد و در صورتیکه خارج از چارچوب و قراردادها بار مالی جدیدی برای مشتری ایجاد شود، از نظر حقوقی قابل پیگیری است.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر در قراردادهای فروش افزودن آپشن‌های جدید به خودرو پیش‌بینی شده و مشتری این اجازه را داده باشد، خودروسازان می‌توانند این سیاست را اعمال کنند در غیر این صورت باید مطابق با مفاد قرارداد با مشتری برخورد کنند.

وی اضافه کرد: در صورتی که خودروسازان در پیش‌فروش‌های خود بطور مثال خودرو x را به فروش رسانند، نمی‌توانند به دلیل ارتقای کیفیت و افزودن آپشن‌های جدید، خودرو را تغییر دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم براساس توان مالی خود در طرح‌های پیش فروش خودرو شرکت و خودرو خریداری کردند، نباید قیمت خودروها به واسطه افزودن آپشن‌های معمولی تغییر پیدا کنند، به‌گونه‌ای که به مشتری بار مالی دیگری تحمیل شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید