آرین دیزل به نمایشگاه خودرو کرمان می‌رود

0
شرکت آرین دیزل با محصولات متنوع خود مانند کامیونت‌ جک با کاربری‌های بالابر و آتش‌نشانی، کامیون ۲۶ تن جفت‌محور کمپرسی و کشنده تک‌محور X۵۰۰۰ در دوازدهیمن نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان حضور خواهد داشت.

به گزارش نبض صنعت، آرین دیزل که امسال محصولات جدید شک موتو را راهی بازار خودروهای کار و تجاری کشور کرد، حضور در نمایشگاه‌های خودرو استانی را راهی برای ارتباط رودررو با مشتریان این برند می‌داند و از همین رو در دی ماه جاری یکی از شلوغ‌ترین دوره‌های این شرکت را از سر می‌گذراند.

آرین دیزل که دومین شرکت از نظر فروش کامیونت با سهم بازار ۲۰ درصدی در کشور است، با کامیونت‌های جک در تناژ مختلف، کشنده شک موتو ایکس۵۰۰۰، کامیون باری شک موتو و کاربری‌های مختلف راهی شهر اراک شده است.

استان کرمان به واسطه برخورداری از منابع غنی معدنی یکی از استان‌های اصلی فروش خودروهای تجاری در کشور است و به همین دلیل خودروسازان کار و تجاری در نمایشگاه استان کرمان حضور پررنگی دارند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن‌ماه جاری در شهر کرمان و مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید