تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در موعد مقرر

0
نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: مردم در سامانه یکپارچه فروش خودرو براساس نیاز و توانایی مالی خود، خودرو خریداری کردند و در صورتی که خودروسازان از تحویل این خودروهای پیش فروش شده به بهانه‌هایی مانند توقف تولید، خودداری کنند، مردم با  چالش روبه‌رو می‌شوند.

به گزارش نبض صنعت، رسول فرخی میکال با اشاره به اینکه خودروسازان باید خودروهای پیش فروش شده را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهند، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم مردم در حال حاضر این است که اگر از شرکت‌های دولتی و واحدهای تولیدی درخواست و خریدی داشتند، بتوانند پاسخی متناسب با نیاز خود را دریافت کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم در سامانه یکپارچه فروش خودرو براساس نیاز و توانایی مالی خود خودرو خریداری کردند و در صورتی که خودروسازان از تحویل این خودروهای پیش فروش شده به بهانه‌هایی مانند توقف تولید و … خودداری کنند، مردم با  چالش روبه‌رو می‌شوند.

وی اضافه کرد: مسئولان حوزه خودرو باید براساس پیش‌فروش‌های انجام گرفته، برای تولید خودرو برنامه‌ریزی داشته باشند، علاوه بر این نکته خودروسازان باید زمان ثبت‌نام‌ به وضعیت و توان تولید خود نیز توجه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: خودروهایی که پیش فروش شده باید به موقع، به مردم تحویل داده شوند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید