نوسان ژاپنی ها در شنبه بازار خودرو

0
نیسان جوک
نیسان جوک

رصد بازار خودرو در نخستین روز هفته از نوسان قیمت اکثر خودروهای ژاپنی در مقایسه با هفته گذشته حکایت دارد.

به گزارش نبض صنعت، قیمت نیسان جوک پلاتینیوم در بازار حدود یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده است. میتسوبیشی لنسر ۱.۸ لیتر اتوماتیک نیز در رنج یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

در عین حال، تویوتا راوفور دو دیفرانسیل با کاهش ۱۰۰ میلیونی طی سه هفته اخیر در رنج 3 میلیارد و ۵۰ میلیون تومان معامله می شود. قیمت تویوتا C-HR تمام چرخ محرک نیز به حوالی ۲ میلیارد تومان رسیده است.

قیمت خودروی ژاپنی میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ مدل ۲۰۱۸  حوالی ۲میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده و قیمت مزدا صندوق دار (مونتاژ) تیپ ۴ نیز به یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است.

در بازار امروز، قیمت خودروی ژاپنی میتسوبیشی میراژ به ۷۳۰ میلیون تومان رسیده و خودروی تویوتا C-HR هیبرید نیز حدود ۲ میلیاردو ۳۵۰ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت این خودرو طی  یک هفته اخیر ۲۰ میلیون تومان کاهش داشته است.

در همین حال، قیمت نیسان ایکس تریل‌ به ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته ۱۰ میلیون کاهش را نشان می دهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید