‏ایکس ۲۲ پرو رکورد یک میلیون فروش جهانی را ثبت کرد

0
ایکس 22 پرو
دلایل متعددی باعث شده ایکس ۲۲ پرو به یکی از پرفروشترین و محبوبترین خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی در جهان تبدیل شود. به تازگی X22 پرو توانسته در بازار جهانی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد که بسیار مهم و قابل تامل است.

به گزارش نبض صنعت، دلایل متعددی باعث شده ایکس ۲۲ پرو به یکی از پرفروشترین و محبوبترین خودروهای مونتاژی چینی در بازار ایران و حتی در جهان تبدیل شود. به تازگی X22 پرو توانسته در بازار جهانی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه برسد که بسیار مهم و قابل تامل است.

بسیاری از خودروهای ژاپنی هم هرگز نتوانستند به فروش ییلیون نسخه حتی نزدیک شوند. این کراس اوور شهری و جذاب ام وی ام به این امر مهم دست یافته است.

زمانی که در خیابانهای شهر به خودروها نگاه می اندازید، نشانه های این فروش بالا را می توانید به راحتی لمس کنید. ایکس 22 پرو با طراحی تغییر یافته و مدرن، در خیابانها و معابر شهری و بین شهری چشمان شما را می رباید. اکنون می توان متوجه شد که تعداد بسیار زیادی از خودرو ایکس 22 پرو در خیابانها دیده می شود و این مدل به شدت در میان مردم محبوب شده است.

طراحی تغییر یافته ایکس 22 پرو

اما بخش مهمی از این محبوبیت به طراحی ظاهری اسپرت و جوان پسند ام وی ام ایکس 22 پرو باز می گردد.

خودرو ایکس 22 پرو قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی دارد، ولی از نظر طراحی از تمام رقبای خود چند پله بالاتر است و همین وجه تمایز از دلایل مهم محبوبیت آن به شمار می رود.

به همین دلیل، جوانان زیادی به این خودرو علاقمند اند و به سراغ X22 می روند.

خودرو ایکس 22 پرو پر فروش ترین محصول برند ام وی ام است و خریداران در هر نسل شاهد بهبود طراحی و رشد و پیشرفت خودروهای این برند نسبت به نسل قبلی هستند و ایکس 22 الان در جایگاهی است که می توان آن را در میان خودروهای اقتصادی و شهری مناسب قلمداد کرد.

در طراحی این خودرو از طراحی ترند روز دنیا جلو پنجره ای لوکس استفاده شده که ظاهر گران قیمتی به آن می دهد و تاثیر به سزایی در جذابیت بصری آن دارد.

چراغهای جلوی ایکس 22 پرو از نوع LED کریستالی اند و نه تنها نور روشن و واضحی را ارائه می دهند، بلکه با طراحی خطوط بدنه هم هماهنگ اند. چرخهای آلیاژی آلومینیومی 16 اینچی دو رنگ و طراحی توخالی سه بعدی چراغهای عقب با نوار دودی میان آنها، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر اند و ایمنی خودرو را نیز در شب بهبود می بخشند.

طراحی المان های بدنه با تم X انجام شده که سبک طراحی جدید ام وی ام را نشان می دهد.
ام وی ام ایکس 22 پرو، بهترین انتخاب برای جوانان است، چرا که خریداران می توانند ارتقا نسبت به نسل قبلی را به وضوح در این خودرو حس کنند.

هدف دیگر ام وی ام را می توان حفاظت از اصالت زبان طراحی اسپرت و ایمن، در عین استفاده از ترندهای روز دنیای خودرو دانست.

اما همه چیز به ظاهر ختم نمی شود، در طراحی X22 بر روی ایمنی و تجربه رانندگی مطمئن هم فکر شده است.
بسیاری از جوانان برای تهیه اولین خودرو خود به سراغ ایکس 22 پرو می آیند. این خودرو از نظر طراحی برای جوانان جذابیت بسیاری دارد. در عین حال با سلیقه نسل جدید هم هماهنگ به نظر می رسد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید