سکه امامی یک کانال بالا رفت

0
قیمت طلا و سکه امروز در روند افزایشی قرار گرفت. در حالی که اونس جهانی طلا کاهشی شد، اما رشد ۳۰۰ تومانی دلار، روند بازار طلا را افزایشی کرد. معامله‌گران با توجه به افزایش حباب سکه، رشد تقاضا را دلیل دیگر افزایش قیمت در بازار سکه می‌دانند.

به گزارش نبض صنعت، قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه روند متوازنی داشت. سکه در تمام قطعات افزایشی شد و حباب سکه نیز متناسب با افزایش قیمت سکه رشد کرد. علاوه بر این، قیمت دلار امروز افزایش محدودی داشت و قیمت اونس جهانی طلا نیز نزولی بود.

گفتنی است اونس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با کاهش نزدیک به ۹ دلاری با قیمت ۲۳۷۰ دلاری در حال معامله است و نسبت به روز گذشته افزایش قیمت دارد.

معامله‌گران بازار طلا با وجود نوسانات قیمت در بازار فلز زرد معتقدند تقاضا در بازار طلا نسبت به روزهای گذشته کمی بهتر شده و دلیل اصلی آن ثبات در بازار فلز زرد و نوسانات محدود قیمت دلار است. آنها معتقدند اگر دلار کاهش یابد انتظار اینکه تقاضا در بازار طلا افزایش داشته باشد، وجود دارد.

سکه امامی به کانال ۴۴ میلیونی برگشت

قیمت سکه امامی امروز سه‌ شنبه ۲۸ فروردین با افزایش ۳۹۰ هزار تومانی به کانال ۴۴ میلیونی برگشت و در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۴۴ میلیون و ۹۲ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۲۱۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۰ میلیون و ۵۱۵ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز قیمت نیم‌ سکه با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در حال معامله است. قیمت ربع سکه نیز با رشد ۲۰۰ هزار تومانی روی رقم ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت سکه گرمی امروز با رشد ۲۰۰ هزار تومانی به کانال هفت میلیونی برگشت و با رقم هفت میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی معامله می‌شود.

حباب سکه، متناسب با قیمت‌ها رشد کرد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش، افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۶۰ هزار تومان گران شد و ۱۶ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۷۱ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۲۱ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز سه‌ شنبه متناسب با قیمت رشد دارد. حباب سکه امامی ۳۳۵ هزارتومان، سکه بهار ۱۵۵ هزار تومان،‌ ربع سکه ۱۸۹ هزار تومان و سکه گرمی ۱۹۵ هزار تومان افزایش دارد. در لحظه نگارش این گزارش حباب نیم‌سکه ۲۲ هزار تومان کاهش دارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید