تاکید وزیر صمت بر لزوم اصلاح نظام قیمت گذاری

0
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براینکه صادرکنندگان مورد حمایت دولت هستند، گفت: نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود.

به گزارش نبض صنعت، عباس علی‌آبادی در نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های صنعت،معدن و تجارت بیان کرد: مسائل و مشکلات کشور باید اولویت بندی شود و قطعا تحریم مسئله اول کشور نیست و باید توجه داشت که تنوع نرخ ارز باعث فساد می‌شود.

وی تاکید کرد: تولیدکننده‌ای که صادرات انجام دهد و جز کالاهای گمرکی نباشد، حمایت و ارز مورد نیازش تامین می‌شود، صادرات هر کالایی که ارزش افزوده ایجاد و با مقررات کشور همخوانی داشته باشد مورد حمایت است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: مقام معظم رهبری برای همکاری و همیاری در بخش تولید تاکید کردند که همگی باید عزم جدی برای رونق تولید داشته باشند و تولیدکنندگان باید مسئله صادرات را مورد توجه قرار دهند و هر تولیدکننده‌ای که نتواند محصول خود را صادر کند ناتوان است.

علی‌آبادی خاطرنشان کرد: تمام مسئولیت وزیر در چارچوب قانون به استان‌ها تفویض اختیار می‌شود و نیازی به مراجعه مدیران به تهران نیست و اگر قانون به درستی رعایت شود می‌توان همه موارد را در استان‌ها پیگیری کنند.

نظام قیمت گذاری باید اصلاح شود

وی در بخشی دیگری از این نشست گفت: نظام قیمت گذاری باید اصلاح و به سمت اقتصاد تعادلی و بازار رقابت کامل حرکت کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تامین آب صنایع در اولویت است گفت: فعالیت های بخش کشاورزی باید به سمت کشاورزی کم‌آب‌بر حرکت هدایت و در مقابل، صنعت نیز باید تقویت و دانش بنیان باشد؛ همچنین توجه به کیفیت در تولید محصولات حوزه صنعت ضروری است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید