آغاز به کار چهارمین همایش چشم‌انداز فلزات غیرآهنی از فردا

0
مدیر برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس
چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار از فردا آغاز به کار می کند.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، سعد عبدی مدیر امور برنامه‌ریزی و نظارت شرکت ملی صنایع مس ایران درباره برگزاری چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار اظهار داشت:همایش‌ها با چند هدف از جمله بررسی چالش‌ها در کشور برگزاری می‌شوند ضمن اینکه این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها به اطلاع دولتمردان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: موضوع دیگر در زمینه همایش آن است که از افراد نخبه و توانمند در ارتباط خواهیم بود و از آنها دعوت به عمل خواهیم آورد.

عبدی ادامه داد: از مزایای دیگر همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران این است که از فناوری‌های روز این صنایع مطلع خواهیم شد، چرا که در همایش معمولاً افرادی دعوت می‌شوند که آخرین دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در دومین همایش غیرآهنی‌ها، چالش ارز 4200 تومانی دستوری مطرح شد که می‌تواند چه عواقبی و رانتی برای صنعت به همراه بیاورد که با بیان این چالش، این دلار به‌ تدریج حذف و ارز نیمایی جایگزین آن شد.

گفتنی است چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار از تاریخ 16 تا 18 اسفند ماه با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید