رویکردهای شرکت مس قابل تقدیر است

0
نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران
رییس هیأت عامل ایمیدرو گفت: با توجه به رویکردهای قابل تقدیر شرکت مس با تمام وجود از این شرکت حمایت خواهیم کرد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، وجیه‌الله جعفری معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایمیدرو در حاشیه برگزاری چهارمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری های وابسته با نگاه به تولید بازار با اشاره به وضعیت معدنی کشور اظهار داشت: این همایش، همایشی بوده است که در حوزه توسعه صنایع غیرآهنی برگزار شده است از این رو بدون شک می‌تواند کمک شایانی به توسعه مجموعه‌های صنایع غیرآهنی از زنجیره‌های پایین به سمت زنجیره‌های بالادستی در حوزه اکتشاف و فناوری کند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در همایش امروز، افزود: در بازدیدی که امروز از نمایشگاه داشتیم هم شرکت‌های دانش‌بنیان و هم شرکت‌های بزرگی که پیمانکاری هستند و روند تجهیز قطعات را انجام می‌دهند حضور داشتند که این روند را باید به فال نیک گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: مس یکی از مواد معدنی است که بسیار تاثیرگذار است و ما در سال جاری و در نه ماهه نخست سال 1/4 میلیارد دلار صادرات داشتیم و صادرات مس توانسته است کمک شایانی به ما در تامین ارز و توسعه اقتصادی در استان‌های مختلف کند.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور شرکت‌های دانش بنیان این نمایشگاه بدون شک می‌تواند در حوزه توسعه صنایع غیرآهنی تاثیر بسزایی داشته باشد.

جعفری با بیان اینکه شرکت مس در همایش امروز و در رویکردهای خلاقانه دیگر بستر مناسبی را در جهت حمایت از دیگران و سایر نهادها در این حوزه فراهم کرده است، تاکید کرد: این رویکرد شرکت مس نشان می‌دهد که این شرکت می‌خواهد در زنجیره‌های مختلف همراه و همکاری کند تا ما به رویکردهای مدنظرمان دست پیدا کنیم و به توسعه لازم برسیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: رویکردهای اتخاذ شده از سوی شرکت مس برای ما قابل تقدیر از این رو با تمام توان از این شرکت و رویکردهایی که اتخاذ می‌کند حمایت خواهیم کرد و این روند را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید