هشدار نسبت به کلاهبرداری امدادخودروهای بی نام و نشان

0
امداد خودروی بی نام و نشان
امداد خودروی بی نام و نشان
رئیس اتحادیه اتو سرویس، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو نسبت به کلاهبرداری امداد خودرو‌های بی نام و نشان از رانندگان هشدار داد.

به گزارش نبض صنعت، محسن فقیهی اظهار داشت: متولی امداد خودرو در کشور، خودروسازان و وارده کنندگان خودرو هستند، اما در سال ۹۰ به یک باره کشور با موجی از امداد خودرو‌های غیر مجاز مواجه شد.‏

رئیس اتحادیه اتو سرویس، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو اظهار داشت: امداد خودرو‌های بی نام و نشان از رانندگان کلاهبرداری می‌کنند و نظارتی بر عملکرد آنها نیست.

وی افزود: امداد خودرو‌های غیر مجاز، خودرو را برای تعمیر به مکان‌هایی می‌برند که جواز کسب ندارند و به بهانه عیب‌های عجیب و غریب، پول زیادی از مردم دریافت می‌کنند.

فقیهی اضافه کرد: به عنوان مثال خودرویی که با کوچکترین عیب یابی و با کمترین هزینه تعمیر می‌شود، این کلاه برداران به این بهانه اینکه خودرو نیازمند تعمرات اساسی است، موتور ماشین را پیاده و مبالغ زیادی از صاحب خودرو دریافت می‌کنند.

وی گفت: تخلف دیگر امداد خودرو‌های غیر مجاز، صدور کارت طلایی برای خودروهاست که امری کاملا غیر قانونی است، زیرا کارت طلایی خودرو را فقط خودروساز می‌تواند صادر کند.

رئیس اتحادیه اتو سرویس، کارواش، پارکینگ و امداد خودرو مدعی شد: دستگاه‌های نظارتی از تخلف امداد خودرو‌های غیر مجاز و کلاهبرداری آن‌ها خبر دارند، اما اقدامی عملی انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه سال ۹۷ با مصوبه استانداری و فرمانداری تهران، صنف امداد خودرو تشکیل و به اتحادیه اتو سرویس، پارکینگ و کارواش اضافه شد گفت: این اتحادیه میزبان کسانی است که بخواهند به صورت قانونی فعالیت امدادی کنند ضمن اینکه با شرایط اعلام شده به آن‌ها مجوز فعالیت خواهیم داد.

فقیهی ادامه داد: هم اکنون ۶ شرکت درخواست مجوز کسب و کار کرده اند که تاکنون ۳ شرکت موفق به دریافت مجوز از این اتحادیه شده است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید