تعداد خودروهای ناقص سایپا 50 درصد کاهش یافت

0
سایپا
معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب که در ماه‌های پایانی سال گذشته صورت گرفت، تعداد خودروهای ناقص در گروه سایپا به میزان ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش نبض صنعت، مسعود پروین درباره ترخیص خودروهای ناقص از پارکینگ گروه خودروسازی سایپا و روندی که این بخش طی خواهد کرد، اظهار داشت: با استقرار تیم جدید مدیریتی گروه خودروسازی سایپا، یکی از موضوعاتی که در اولویت کاری قرار گرفت، تکمیل کاری خودروهای ناقص بود؛ در آن زمان (23 دی ماه سال گذشته) حدود 80 هزار خودرو به علت نقص قطعه در پارکینگ بود که در راستای کاهش این عدد، جلسات متعددی با قطعه سازان و تامین کنندگان قطعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیقی که سال گذشته انجام شد، در 28 اسفندماه موجودی خودروهای ناقص گروه سایپا به حدود 43 هزار و 700 دستگاه رسید، تصریح کرد: با ادامه تکمیل کاری در هفته دوم تعطیلات نوروز نیز عدد یاد شده به حدود 40 هزار دستگاه رسید.

معاون برنامه ریزی تولید گروه خودروسازی سایپا با اشاره به اینکه تکمیل کاری خودروهای ناقص به سرعت در حال انجام است، گفت: سعی بر این است که با افزایش تولید و تامین قطعه، خودروها به فوریت به دست مشتریان برسد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، تمام مجموعه در تلاش است که از همه توان خود برای افزایش تولید استفاده کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید