تحقیق و تفحص از ایمیدرو رد شد

0
معدن
معدن
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رد موضوع تحقیق و تفحص از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، روح اله عباسپور در تشریح جزئیات جلسه کمیسیون صنایع مجلس اطهار داشت: نخستین دستور کار جلسه، رای‌گیری برای درخواست‌های تحقیق و تفحص از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بود که در نهایت طرح تحقیق و تفحص از ایمیدرو رد شد.

وی افزود: دومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی ربط بود؛ کلیات این طرح پیش از این در صحن علنی تصویب شده بود و طرح مذکور برای بررسی و اعمال نظرات نمایندگان دوشوری شد.

وی اضافه کرد: این طرح بر الزام تولیدکنندگان به عرضه 100 درصدی کالاهای مذکور در بورس تاکید دارد، به موجب آن، تولیدکنندگان می‌توانند مازاد نیاز داخل را صادر کنند.

عباسپور تصریح کرد: از آنجا که اعضای کمیسیون صنایع و معادن و نمایندگان بخش خصوصی نظراتی برای اصلاح و رفع ایرادات طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد با رویکرد اصلاح سیاست‌های تنظیم بازار داشتند، این طرح برای بررسی بیشتر به کمیته مربوطه ارجاع شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید