حمایت از تولید داخل، بهانه ای برای غفلت خودروسازان از تولید کیفی

0
خودرو
خط تولید خودرو
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: خودروسازان داخلی با استفاده از کلید واژه حمایت از تولید داخل، افزایش کیفیت تولیدات غفلت کرده اند.
به گزارش نبض صنعت، عبدالجلال ایری گفت: خودروسازان داخلی علی رغم حمایت‌های بسیار زیادی که از آنها شده است با استفاده از کلیدواژه حمایت از تولید داخل افزایش کیفیت را مورد غفلت قرار داده‌اند و به این موضوع بسیار مهم توجه چندانی نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در این دوره از فعالیت خود تلاش کرد تا با مصوبه‌ای فضای بازار داخلی را برای خودروسازان رقابتی کند، ادامه داد: در مصوبه مجلس شورای اسلامی تلاش شده‌ است تا در مقابل واردات خودرو ارز از کشور خارج نشود.

وی با تاکید بر اینکه رقابتی شدن بازار به عنوان یک ابزار دو لبه می‌تواند کیفیت و قیمت خودروهای داخلی را به نفع مصرف کنندگان تغییر دهد، عنوان کرد: متاسفانه به واسطه کیفیت پایین برخی از محصولات خودروسازان داخلی سالانه شاهد از دست دادن جان افراد بسیار زیادی در حوادث رانندگی هستیم.

وی با بیان اینکه مدیران خودروسازی داخلی باید فرمایشات و خط مشی‌های مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: شعار حمایت از تولید داخلی نباید منجر به کاهش کیفیت و عملکرد خودروسازان ایرانی شود زیرا مردم با تاثیرات منفی آن مواجه می‌شوند و باید هزینه آنها را متحمل شوند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید