وجود ۵۷۷ واحد تولیدی نیمه فعال در استان تهران

0
واحدهای تولیدی تعطیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به اینکه ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران فعالیت می‌کنند که ۱۵۶۳ واحد راکد هستند و ۶۵۵ طرح صنعتی پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند، افزود: افزایش ظرفیت ۵۷۷ واحد تولیدی نیمه فعال در استان تهران به جدیت دنبال خواهد شد.

به گزارش نبض صنعت، حشمت اله عسگری درباره افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه فعال در استان تهران گفت: ۵۰ هزار و ۶۷۸ واحد تولیدی در استان تهران داریم که یک هزار و ۵۶۳ واحد راکد هستند و ۶۵۵ طرح صنعتی نیز پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد دارند. بر همین اساس پیگیری خواهیم کرد که طرح های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیشتر با انجام اقدامات موثر در سال جاری به بهره برداری برسند.

وی افزود: از سوی دیگر تعداد ۵۷۷ واحد تولیدی نیمه فعال در سطح استان تهران وجود دارد، بر همین اساس افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه فعال با توجه به داشتن امکانات و تجهیزات لازم برای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

عسگری تاکید کرد: کمبود سرمایه در گردش یکی از دغدغه های مهم این واحدهای تولیدی است. منابع بانکی به میزان کافی در استان وجود دارد و با مرتفع نمودن برخی از مشکلات غیر بانکی از جمله گمرکی و مالیاتی می توان از ظرفیت این واحدها استفاده حداکثری را داشته باشیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید