نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد + لینک

0
سامانه یکپارچه تخصیص خودرو
نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشخص شد.

به گزارش نبض صنعت، 27 اردیبهشت ماه اولین دوره ثبت نام در سامانه تخصیص خودرو آغاز شد و تا یک هفته یعنی سوم خردادماه ادامه داشت. پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام شد که قرعه کشی نهم خرداد ماه انجام و اسامی منتخبان ۹ صبح دهم خرداد ماه اعلام شود.

با این حال نتایج قرعه کشی دیروز منتشر نشد و وزارت صمت علت این امر را «انجام استعلامات و صحت‌سنجی روندها به‌منظور تخصیص دقیق و عادلانه خودرو توسط سازمان حمایت از مصرف‌کننده به متقاضیان» اعلام کرد.

همچنین مسئولان وزارت صمت تاکید کردند که اسامی اولین دوره قرعه کشی خودرو امروز چهارشنبه اعلام خواهد شد که بالاخره هم اکنون سامانه به روزرسانی شده و نتایج اعلام شد. البته با توجه به حجم زیاد ورود کاربران، سامانه کند پیش می‌رود.

گفتنی است، در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.‌

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودروهای عرضه‌ شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد.

برای مشاهده نتیجه قرعه کشی خودرو به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

متقاضیان منتخب می‌توانند به مدت ۳ روز کاری نسبت به پرداخت وجه اقدام کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید