خودروی الکتریکی کوچک کیوی مخصوص قشر جوان

0
خودروی الکتریکی 2023 KiWi EV اولین دستاورد همکاری استراتژیک بین SAIC GM Wuling و Dajiang، اولین خودروی مجهز به سیستم داخلی داجیانگ و مجهز به به فناوری رانندگی خودران DJI است که به تولید انبوه جهانی رسیده است.

به گزارش نبض صنعت، خودروی الکتریکی 2023 KiWi EV اولین دستاورد همکاری استراتژیک بین SAIC GM Wuling و Dajiang، اولین خودروی مجهز به سیستم داخلی داجیانگ و مجهز به به فناوری رانندگی خودران DJI است که به تولید انبوه جهانی رسیده است.

این خودرو که برای قشر جوان طراحی شده است، در ۱۳ ژوئن رسما در چین رونمایی شد و انتظار می‌رود در آینده نزدیک در بازار جهانی نیز عرضه شود. SGMW در نوامبر ۲۰۰۲ به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک سه سهامدار با سرمایه سهام دو شریک داخلی، SAIC Motor Corporation Limited و Liuzhou Wuling Motors Co Limited و GM China تأسیس شد. SGMW بر بازار خودرو‌های کوچک تمرکز کرده است.

در سال ۲۰۱۹، SGMW و DJI Automotive یک برنامه همکاری استراتژیک راه اندازی کردند. در سال‌های اخیر این دو شرکت میلیارد‌ها بودجه برای تشکیل یک تیم توسعه مشترک به منظور تمرکز بر رانندگی خودران سرمایه‌گذاری کرده‌اند. خودروی جدید KiWi اولین نتیجه این طرح است. خودروی الکتریکی 2023 توانسته با موفقیت طراحی مد روز را با فناوری پیشرفته ترکیب کند.

سیستم داخلی داجیانگ این خودرو، به فناوری دوربین تعبیه شده در پهپاد و فناوری دوربین دوچشمی متکی است و قابلیت‌هایی مانند تمرکز بر رانندگی شهری و پارک هوشمند، هماهنگی با حسگر‌ها برای زمانبندی معقول قدرت محاسباتی، تعریف رانندگی هوشمند با سناریوهای مختلف، برآورده کردن نیاز‌های کاربران از سوار شدن تا رانندگی و رانندگی هوشمند در بزرگراه‌های شهری و پارکینگ را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید