مهلت تولیدکنندگان لوازم خانگی تمام شد/برخی شرکتها کاهش قیمت ندادند

0
لوازم خانگی
لوازم خانگی

در حالی که وزارت صمت امروز را به عنوان آخرین مهلت شرکت های لوازم خانگی برای کاهش قیمت محصولاتشان تعیین کرده بود، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که با اتمام این فرصت، چند شرکت تولیدکننده که بر افزایش قیمت محصولاتشان اصرار دارند، دستور وزارت صنعت را اجرایی نکرده اند.

به گزارش خبرنگار نبض صنعت، طی هماهنگی‌ انجام شده بین اتحادیه لوازم خانگی با وزارت صنعت، امروز به عنوان آخرین فرصت برای کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی تعیین شده بود.

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه لوازم خانگی امروز در ان مورد گفت: از بین 8 شرکت تولیدکننده لوازم خانگی که افزایش قیمت را از مهرماه آغاز کرده بودند، تعدادی کاهش قیمت را اعمال کرده اند اما برخی از واحدهای تولیدی هنوز تصمیمی برای کاهش قیمت نگرفته اند.

طی ماه های اخیر، برخی شرکت‌های لوازم خانگی اقدام به افزایش ۸ تا ۱۲ درصدی قیمت لوازم خانگی کرده بودند اما پس از اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، برخی از آنها قیمت‌ها را به نرخ‌های قبل برگرداندند.

پازوکی پیشتر در این مورد گفته بود: یک شرکت لوازم خانگی همچنان بر قیمت‌های جدید خود پافشاری می‌کند و قیمت هایش را به قیمت‌های قبلی برنمی گرداند.

وی گفته بود: طی هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صنعت، شنبه آخرین فرصت کاهش قیمت شرکت‌های لوازم خانگی است و چنانچه قیمت‌ها را کاهش ندهند، با این شرکت‌ها برخورد خواهد شد.

حال باید دید وزارت صمت چه مجازاتی برای شرکتهای خاطی در نظر گرفته و به چه صورت با شرکت های گرانفروش لوازم خانگی برخورد خواهد شد؟

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید