ماندگاری خودرو در نمایندگی های ایران خودرو کاهش یافت

0
بابک سلاجقه، مدیرعامل ایساکو
مدیرعامل ایساکو گفت: ماندگاری خودرو در نمایندگی های ایران خودرو کاهش یافت.

به گزارش نبض صنعت، بابک سلاجقه در یک نشست خبری با بیان اینکه در حال حاضر بر روی آموزش و ایجاد زیرساخت های لازم در نمایندگی های سطح کشور تمرکز  کرده ایم، اظهار داشت: تأمین به موقع قطعات در برنامه های ما قرار دارد و در این راستا توانستیم قطعات یدکی را به موقع به نمایندگی ها برسانیم که اثر این مسئله به طور قابل محسوسی در رضایت مندی مردم در توقف خودرو و ماندگاری در سطح نمایندگی ها دیده می شود.

وی با بیان اینکه سعی می کنیم این موضوع را تقویت کنیم، افزود: ایجاد شبکه آی تی در دپارتمان خدمات از جمله اقدامات انجام شده در ایساکو است.

سلاجقه تصریح کرد: در مورد خودروی تارا به صورت آنلاین با تمام دفاتر نمایندگی های ایساکو در تماس هستیم تا با ارزیابی مشکلات بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه روشهای قبلی خدمات پس از فروش، روش های سنتی بوده است، گفت: در حال حاضر در سیستم خدمات پس از فروش، خودروها در لحظه ورود، ثبت می شوند و همه موارد مربوطه از جمله کارشناس فنی خودرو قابل پیگیری است.

به گفته مدیرعامل ایساکو، در حال حاضر ایران خودرو دارای ۶۵۱ نمایندگی در کشور است و ظرفیت پذیرش ۱۶ هزار خودرو را در روز دارد.

وی افزود: هم اکنون روزانه ۱۴ هزار مورد پذیرش صورت می گیرد که ۵۰ درصد پذیرش ها مربوط به گارانتی و بقیه مربوط به وارانتی است.

سلاجقه با اشاره به افت ۴۸ درصدی خودروهای برگشتی ایران خودرو، ادامه داد: سطح دانش و صادرات خدمات پس از فروش نیز ۳۰ درصد افزایش یافته و سطح رضایت مشتریان به ۷۹۴ رسیده که حتی در زمان حضور پژو در ایران نیز این میزان سطح رضایتمندی را نداشتیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید