حمایت سازمان استاندارد از شرکت‌های هایتک

0
سازمان ملی استاندارد
سازمان ملی استاندارد
رئیس سازمان ملی استاندارد از تنظیم بسته‌ی حمایتی از شرکت‌های هایتک در راستای بهره مندی همگانی از توان این شرکت‌ها در اردیبهشت ماه خبر داد. 

به گزارش نبض صنعت، مهدی اسلام پناه در بازدید از نمایشگاه “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” در مصلی تهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌های مردمی و پویا باعث افتخار ماست که از نزدیک شاهد خدمات قشر وسیعی از جامعه به این شکل باشیم.

وی افزود: ما به عنوان سازمان استاندارد ذی نفع خود را مردم می‌دانیم و امیدوارم این نمایشگاه‌ها رفته رفته اغنا پذیرتر باشند و روز به روز تکامل پیدا کنند.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه غرفه‌های این نمایشگاه تجربه گرا، خدمات محور، محصول محور و بنیادی هستند، گفت: شرکت‌های دانش بنیان، به عنوان بازوان فنی و تخصصی و فرهیختگی اکوسیستمی از خلاقیت را بروز می‌دهند.

نخستین نمایشگاه و رویداد “هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱” به عنوان نخستین گام در مسیرِ رسیدن به دولت مردمی، روز یکشنبه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور در مصلای امام خمینی (ره) گشایش یافت.

نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در نخستین دوره برگزاری خود قصد دارد تا حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید