جزئیات عرضه بورسی فیدلیتی و دیگنیتی در 26 مرداد

0
فروش فیدلیتی و دیگنیتی
طرح عرضه خودرو در بورس کالا اخیرا  در شورای عالی بورس تصویب شد و حالا در مرحله نخست، ۶۰۰ دستگاه خودرو فیدلیتی و دیگنیتی گروه بهمن، ۲۶ مرداد ماه در بورس کالا عرضه می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، بر اساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالا، برنامه فروش فیدلیتی و دیگنیتی در روز ۲۶ مرداد ماه اجرایی می شود به طوری که ۳۵۰ دستگاه فیدلیتی و ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی متعلق به گروه بهمن موتور راهی تالار صنعتی می شود.

بر اساس اطلاعیه، عرضه ۸۵ دستگاه از این خودروها فیدلیتی هفت نفره تیپ ۲ مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی هفت نفره تیپ ۲ سفید است که با قیمت های ۷۷۲ میلیون تومان عرضه خواهند شد.

طبق برنامه فروش فیدلیتی و دیگنیتی، ۸۵ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک مشکی و ۹۰ دستگاه فیدلیتی پنج نفره تیپ یک سفید نیز به قیمت ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شوند.

همچنین ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم مشکی و ۱۲۵ دستگاه دیگنیتی پرایم سفید هر یک به قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می شوند.

بر اساس مشخصات کالای قابل عرضه هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

همچنین خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز بهمن موتور را مطابق لیست انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: فروش دیگنیتی و فیدلیتی در ۲۲ تیرماه

علاوه بر این خریداران ملزم به واریز ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش هستند. همچنین برای فیدلیتی هزینه ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال شامل (مالیات و عوارض شماره گذاری به مبلغ ۱۳۳ میلیون ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ  ۳۷ میلیون و ۱۸۳ هزار و ۲۷ ریال) و برای دیگنیتی هزینه ۳۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، هزینه هوشمندسازی کارت خودرو به مبلغ  ۴۳۵ هزار ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال، هزینه تولید پلاک و شماره گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۷ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۲۷ ریال) باید توسط خریداران به نام شرکت بهمن موتور واریز شود.

پیشتر نیز خودرو کارا متعلق به این خودروسازی در بورس عرضه شده و مورد معامله قرار گرفته بود. در مجموع ۱۳۹ دستگاه کارا تک کابین و دوکابین مورد معامله قرار گرفته بود که ۸۱ دستگاه کارا دو کابین و ۵۸ دستاه کارا تک کابین بود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید