تداوم کاهش قیمت آهن

0
میلگرد
میلگرد
آنچه در بازار داخلی آهن و فولاد مشاهده می‌شود پیش‎روی نرخ محصولات روی ریل نزول و ثبات است که این امر بیش از هر چیزی به پشتوانه بازارهای جهانی و رکود اتفاق افتاده است.

به گزارش نبض صنعت، طی دو روز پیش نیز کاهش قیمت آهن آلات همچنان ادامه داشت و شماری از مبادی فروش نیز قیمت محصولات خود را تغییر ندادند، ولی به طور کلی این ریزش قیمت در همه واحدهای زنجیره فولاد قابل مشاهده است.

دو روز گذشته بازار ارز نیز تقریبا بدون نوسان بود و قیمت دلار تنها با کاهش جزئی، پایان روز در بازار آزاد به قیمت ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان مبادله شد.

آنچه در بازار داخلی آهن و فولاد مشاهده می‌شود پیش‎روی نرخ محصولات روی ریل نزول و ثبات است که این امر بیش از هر چیزی به پشتوانه بازارهای جهانی و رکود اتفاق افتاده است.

بر همین مبنا بازار میلگرد که این روزها بیش‌ترین ریزش قیمت را تجربه کرده است روز گذشته نیز کاهش قیمت‌ها در این بازار قابل مشاهده بود، به طوری که میلگرد آجدار ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش یافت که متوسط نرخ آن را به ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان رسانید و قیمت پیشنهادی میلگرد آجدار استاندارد عمدتا حدود ۱۴ هزار و ۹۰۰ الی ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان بود.

بیشتر بخوانید: نیکزاد دوباره از گرانی میلگرد انتقاد کرد

در بررسی قیمت ها در بازار آهن باید گفت که قیمت روز تیرآهن در بخش کیلوفروشی تغییر چندانی نداشت ولی در بخش شاخه‌فروشی در کنار ثبات برخی مبادی، شاهد کاهش ۱۰ الی ۳۰ هزار تومانی شاخه‌های پرفروش تیرآهن ذوب اهن اصفهان بودیم.

قیمت روز نبشی و ناودانی ایرانی هم در شمار زیادی از مبادی فروش ثبات داشت. قیمت روز ورق گالوانیزه، رنگی و روغنی در بسیاری از شرکت‌ها با کاهش ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومانی همراه بود اما قیمت ورق سیاه تغییر چندانی نداشت و عمدتا ثابت اعلام شد.

قیمت روز قوطی و انواع لوله‌های داربستی و گازی نیز ریزش داشت و در عمده مبادی فروش با کاهش ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومانی همراه بود، به طوری که قیمت روز پروفیل با ضخامت ۲ از کانال ۲۱ هزار تومانی وارد کانال ۲۰ هزار تومانی شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید