بازدید نخبگان دانشگاه‌های آزاد کشور از شرکت ساپکو

0
بازدید نخبگان دانشگاه‌های آزاد کشور از شرکت ساپکو
در راستای تعامل سازنده مجامع دانشگاهی و گروه صنعتی ایران خودرو و آشنایی با دستاوردها و موانع صنعت خودروسازی، اعضای هیئت علمی، اساتید علمی و دانشجویان نخبه رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از شرکت ساپکو انجام شد و نخبگان و اساتید رشته های مهندسی ضمن بازدید از انبار مکانیزه ساپکو، با نحوه تامین و نگهداری قطعات خودرو آشنا شدند.

به گزارش نبض صنعت به نقل از اداره اطلاع‌رسانی ساپکو، در راستای تعامل سازنده مجامع دانشگاهی و گروه صنعتی ایران خودرو و آشنایی با دستاوردها و موانع  صنعت خودروسازی ، اعضای هیئت علمی، اساتید علمی و دانشجویان نخبه رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور از شرکت ساپکو  انجام شد و نخبگان و اساتید رشته های مهندسی ضمن بازدید از انبار مکانیزه ساپکو، با نحوه تامین و نگهداری قطعات خودرو آشنا شدند.

استاد دانشگاه، دکتر زند مقدم در این بازدید ضمن تجلیل از خودکفایی 90درصدی قطعات برخی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو توسط ساپکو و شبکه تامین آن، نظم و الگوریتم مورد مشاهده در دستگاه‌های تکنولوژیک شرکت ساپکو را همپای شرکت‌های پیشرو تامین قطعات در جهان عنوان کرد و افزود: ساختار مکانیزه ساپکو،  نمود عینی دروس تئوریک مهندسی دانشگاه‌های کشور است.

در ادامه اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از مجموعه مهندسی ساپکو، با فرایند نمونه‌سازی اولیه و متد SLA و FDM در کارگاه‌های قالب‌سازی  جهت کاهش خطای کیفی خودرو و همچنین فرایند تولید لایه به لایه و افزایشی قطعات آشنا شدند.

این بازدید با ارائه گزارش روند ارتقای کیفیت و چگونگی رشد و ارتقای شرکت ساپکو توسط مهندس نظری، مدیر امور مطالعات و برنامه ریزی استراتژیک ساپکو و تاکید بر افزایش تعامل و همکاری نخبگان دانشگاهی با صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور پایان یافت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید