شماره گذاری سه محصول سایپا از سرگرفته شد

0
سایپا
سخنگوی شرکت سایپا از فرایند شماره گذاری خودروهای تیبا، تیبا۲ و ساینا خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، قاسم خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت: ۷ هزار دستگاه از خودرو‌های مذکور باقی مانده است که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل هستند.

وی گفت: از اوایل امسال و با توجه به عدم تمدید مجوز تولید این خودرو‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها متوقف شده بود که همین موضوع تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا را به تاخیر انداخته است.

به گفته وی، قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه از این خودرو‌ها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: ممنوعیت شماره گذاری تیبا و سمند لغو شد

بیشتر بخوانید: شروط سازمان استاندارد برای شماره گذاری تیبا و سمند

خاکی جوان خاطرنشان کرد: فرایند بازدید تعداد ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.

رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودرو‌های مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقیمانده تمام خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودرو‌ها تولید نخواهند شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید