هایما 8S با هشت رنگ به بازار می‌آید

0
خودرو هایما 8S محصول جدید شرکت ایران خودرو خراسان با تنوع رنگی بیش‌تر نسبت به محصولات دیگر وارد بازار خواهد شد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از ایکوپرس، با توجه به گسترش و تنوع محصولات تولیدی ایران خودرو خراسان، این شرکت در سال جاری به‌منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی، محصولات جدید خود را با تنوع رنگی بیش‌تری در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. در این راستا جدیدترین محصول این شرکت با نام تجاری هایما 8S که تولید انبوه آن به‌زودی آغاز می شود، در هشت رنگ متنوع و خاص به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان، مدیرعامل این شرکت در ارتباط با تنوع رنگی هایما 8S گفت: این محصول علاوه بر رنگ‌های پرطرفدار بازار، در هشت رنگ جدید و خاص شامل رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه‌ای نسکافه‌ای، آبی اقیانوسی، سرمه‌ای متال، قهوه‌ای کادرو، قرمز ونیزی و مشکی آبنوس به مشتریان عرضه خواهد شد.

بیژن زاهدی فرد با اشاره به اقدامات مرکز پژوهش و نوآوری ایران‌خودرو خراسان در این زمینه گفت: مرکز پژوهش و نوآوری این شرکت با استفاده از دانش بومی به ساخت سامانه شبیه‌سازی رنگ خودرو اقدام کرده و این سامانه قابلیت ایجاد و نمایش تصویر خودرو در شرایط مختلف نوری و با رنگ‌های متنوع را دارد که تفاوت تجربه بیننده نسبت به حالت واقعی کم‌تر از ۱۰ درصد است.

وی افزود: با استفاده از این سامانه توانستیم در مرحله نخست ۲۰ رنگ مناسب با فرم و بدنه خودرو هایما 8S معرفی کنیم که از این میان طبق نظر کارشناسان فروش ایران‌خودرو خراسان و خبرگان بازار، هشت رنگ به تایید نهایی رسید.

زاهدی فرد با اشاره به قابلیت منحصربه‌فرد سالن رنگ شرکت ایران خودرو خراسان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ جدیدترین ربات‌های پاشش رنگ رویه دنیا خریداری و در این سالن نصب شد که این قابلیت را دارند هر نوع رنگی را با بهترین کیفیت بر روی بدنه پاشش کنند و امیدواریم در آینده بتوانیم سایر محصولات را نیز با تنوع رنگی بیشتری به مشتریان‌مان ارایه کنیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید