لوازم خانگی خارجی موجود از کیفیت خوبی برخوردار نیست

0
ال جی و سامسونگ
رئیس اتحادیه لوازم خانگی کشور گفت:مردم از کیفیت لوازم خانگی خوب ایرانی بی‌اطلاع هستند و به همین دلیل به سمت خرید کالاهای خارجی گرایش دارند.

به گزارش نبض صنعت، اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی تهران، می‌گوید: برای صنعت لوازم خانگی هیچگونه برنامه‌ریزی انجام نشده و به همین دلیل با معضل قاچاق لوازم خانگی مواجه هستیم.

او با اشاره با علت گرایش مردم به خرید لوازم خانگی خارجی یا قاچاق اظهار داشت: با توجه به اینکه‌ طی سال‌های متمادی لوازم خانگی خارجی در بازار در اختیار مردم بود و به راحتی می‌توانستند نسبت به خرید لوازم خانگی دلخواه خود اقدام کنند، لذا هنوز هم گرایش به خرید لوازم خانگی خارجی دارند و به عبارتی ذائقه مردم هنوز تغییر نکرده است.

بیشتر بخوانید: چرا بازار لوازم خانگی راکد است؟

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم خانگی گفت: بنابراین با توجه به ذهنیت خوبی که مردم از کیفیت کالاهای خارجی در ذهن دارند هنوز هم علاقمند به استفاده از لوازم خانگی خارجی هستند و این در حالی است که اکنون لوازم خانگی خارجی موجود در بازار از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، زیرا این کالاها به‌صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و هیچ تضمینی نیز برای کیفیت آن‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید