توزیع گوشت گوسفندی ۱۴۲ هزار تومانی بدون محدودیت در کشور

0
گوشت منجمد
معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: گوشت گوسفندی منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۲ هزار تومان و گوساله مخلوط با قیمت ۱۵۲ هزار تومان بدون محدودیت در کل کشور در حال توزیع است.

به گزارش نبض صنعت، محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: توزیع گوشت گوسفندی و گوساله با قیمت مصوب در حال توزیع است و بدون محدودیت وزنی و در حد نیاز و کشش بازار این اقدام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه ذخایر استراتژیک گوشت در وضعیت مناسبی قرار دارد، توزیع این محصولات با قیمت مصوب در کل کشور انجام می شود و محدودیتی برای توزیع در استان های مختلف و حجم تقاضا وجود ندارد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ذخایر استراتژیک که در بازار در حال توزیع است، این ذخایر از منابع داخلی و خارجی تامین شده و در بازار توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید : فاصله قیمت گوشت منجمد و گرم به ۱۰۰ هزار تومان رسید

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله مخلوط 145 هزار تومان است (قیمت سردست و ران کمی تفاوت دارد)، نرخ گوشت گوسفندی مخلوط نیز 135 هزار تومان است که درب سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام به توزیع کنندگان تحویل داده می شود.

جعفری گفت: توزیع کنندگان این محصولات می توانند حداکثر 7 هزار تومان بابت سود خرده فروشی این محصولات اضافه کرده و به دست مردم برسانند.

بنابراین گزارش مردم برای خرید گوشت با قیمت های مصوب یاد شده به میادن میوه و تره بار و مراکز خرده فروشی که در این فروش این طرح مشارکت دارند، مراجعه کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید