توزیع كامیونی گوشت در تهران

0
گوشت منجمد
معاون بازرگانی داخلی شركت پشتیبانی امور دام كشور از توزیع گوشت یخ‌زده به صورت كامیونی در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش نبض صنعت، جعفری درباره توزیع گوشت منجمد با بیان این كه از منابعی كه در اختیار است به منظور توزیع عمومی استفاده شده، گفت: روند توزیع گوشت منجمد افزایشی است.

وی ادامه داد: از هفته گذشته در میادین سطح شهر تهران و برخی نقاط پیش بینی شده برای شركت پشتیبانی امور دام، كامیون‌هایی استقرار یافته است و علاوه بر مباشرین در میدان‌های میوه و تره بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، كامیون‌های سیار ما در سطح شهر، گوشت را در دسترس مردم قرار داده و عرضه مستقیم خواهند داشت.

جعفری از استقرار ۲۰ دستگاه كامیون در سطح شهر تهران خبر داد كه در حال افزایش است و گفت: سازمان پشتیبانی امور دام تابع تصمیمات ستاد تنظیم بازار و در استان‌ها نیز تابع نظرات كارگروه استانی تنظیم بازار است.

جعفری خاطرنشان كرد: این سازمان نمی‌تواند راسا اقدام به توزیع گوشت نماید مگر اینكه مصوبه استانی به این شركت تكلیف کند.

وی در عین حال از سهمیه بندی شهرستانی خبر داد و گفت: توزیع به شكل گسترده و مویرگی در سطح كشور در حال انجام است و طی رصد روزانه استان‌ها وضعیت توزیع خوب است.

جعفری درباره كیفیت این گوشت یخ زده گفت: كیفیت به قدری خوب است كه شخصا از همین گوشت منجمد استفاده می‌كنم.

وی افزود: ما دو منشا تامین گوشت داریم یكی واردات و دیگری تولیدات داخلی است كه از بهترین دام‌های موجود در كشور فراوری می‌شود.

جعفری تاكید كرد: مردم در صورت نارضایتی از كیفیت گوشت‌های یخی می‌توانند برای تعویض به شركت پشتیبانی امور دام مراجعه كنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید