جریمه ۱۳۸هزار میلیارد ریالی یک خودروساز

0
براساس رأی جدید سازمان تعزیرات حکومتی شرکت بهمن‌موتور به‌دلیل گرانفروشی مشمول پرداخت جریمه ۱۳۸هزار میلیارد ریالی شده است.

به گزارش نبض صنعت، براساس رأی جدید سازمان تعزیرات حکومتی شرکت بهمن‌موتور به‌دلیل گرانفروشی مشمول پرداخت جریمه شده است.

براساس این حکم که در شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات مهم و ملی سازمان تعزیرات حکومتی صادر شده است شرکت بهمن‌موتور به‌دلیل گرانفروشی موظف به پرداخت مبلغ 13هزار و 860 میلیارد تومانی شده است.

در این حکم تخلف گران‌فروشی شرکت بهمن‌موتور محرز و مسلّم تشخیص داده شده است و این شرکت مطابق ارزش ریالی تخلف که معادل 9 هزار و 240 میلیارد ریال است به 3 برابر ارزش ریالی تخلف به‌میزان 27 هزار و 721 میلیارد ریال محکوم شده است، البته به‌لحاظ ماده 1 مصوبه جلسه شصت و نهم شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی مورخ 17 اردیبهشت ماه سال جاری از سران قوا که تمامی جریمه‌های مندرج در قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی در هر مراتب به پنج برابر افزایش پیدا کرده است، شرکت بهمن‌موتور باید جریمه 138 هزار و 606 میلیارد ریال را پرداخت نماید.

مطابق این حکم شرکت بهمن‌موتور مکلف به استرداد مبالغ اضافی اخذشده در حق خریداران در بازه زمانی تخلف (سال 1400) می‌باشد. رأی صادره حضوری و ظرف مدت 10 روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در شعبه تجدیدنظر می‌باشد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید