پژو پارس 20 میلیون تومان گران شد/پراید در مرز 190 میلیونی

0
بازار خودرو

بررسی بازار خودرو نشان می دهد قیمت خودروهای خانواده پژو پارس‌ امروز در مقایسه با چهار روز قبل با افزایش قیمت همراه است.

به گزارش نبض صنعت، در تازه‌ترین دور از معاملات بازار خودرو،  پژو پارس‌ اتوماتیک صفر مدل ۹۸  نیز طی ۴ روز گذشته با افزایش ۴ میلیون تومانی به حوالی ۴۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو پارس‌ صفر ۱۴۰۰ مدل LX با رینگ فولادی با افزایش ۳ میلیون تومانی به ۳۴۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس‌ مدل ۹۹ اتوماتیک با رینگ فولادی نیز ۵ میلیون تومان گران شد و  حوالی ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو حدودا طی یک ماه گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده است.

قیمت پژو پارس‌ دوگانه سوز مدل ۹۹ به ۳۲۷میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۴ میلیون تومانی این خودرو نسبت به معاملات ۸دی ماه است. قیمت پژو پارس‌ صفر ۱۴۰۰ دوگانه سوز (افزایش ۴میلیونی)  حوالی ۳۴۷ میلیون خریدوفروش شد.

قیمت پژو پارس صفر LX (با رینگ آلومینیومی ترمز عقب دیسکی)  حوالی ۳۲۸ میلیون تومان ثابت ماند. با این حال محاسبات حاکی از آن است که این خودرو طی ۹روز گذشته افزایش ۵میلیونی را به ثبت رسانده است. قیمت پژو پارس ساده ۱۴۰۰ حوالی ۲۸۳ میلیون تومان  ثابت ماند.

همچنین امروز سایپا 111 معادل ۲ میلیون تومان دیگر گران شد و در حال حاضر ۱۸۸ میلیون تومان عرضه می شود. سایپا ۱۳۱ نیز ۲ میلیون تومان گران شده و این خودرو در حال حاضر ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورده است. سایپا ۱۳۲ نیز از روز گذشته تا امروز ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۵۷ میلیون تومان قیمت دارد.

رشد کمی و کیفی خودرو و به دنبال آن ساماندهی بازار از جمله وعده‌هایی است که کلید آن قرار است از زمستان امسال زده شود هرچند که مقدمات آن در آذرماه چیده شده است. حالا سوالی که مطرح می‌شود این است که زمستانه صنعت خودرو در ۱۴۰۰ چگونه خواهد بود؟

در این زمینه نشانه‌هایی وجود دارد دال بر اینکه خودروسازی کشور در زمستان سال‌جاری به نسبت 3 فصل گذشته با سرعت بیشتری در جاده تولید و عرضه حرکت خواهد کرد. افزایش تولید در آذرماه، بهبود وضعیت عرضه به واسطه افزایش قیمت و تکمیل خودروهای ناقص سه نشانی است که بر اساس آنها پیش‌بینی می‌شود وزارت صمت و شرکت‌های خودروساز در فصل زمستان تا حدودی به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید