سکه ۲۵ تومانی، ۵ میلیون تومان شد

0
بررسی‌ها حاکی از آن است که سکه‌های ۲۵ تومانی ضرب ۱۳۸۰ در بازار به قیمت ۵ میلیون تومان رسیده‌است.

به گزارش نبض صنعت، به طور اعجاب‌آوری و بنابر پست‌های اینستاگرامی قیمت سکه‌های ۲۵ تومانی ضرب ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۲ در بازار به ۵ میلیون تومان رسیده‌است، گفتنی است که بسیاری از سایت‌ها این سکه‌ها را در بازه قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی خرید و فروش می‌کنند.

پشت‌پرده قیمت‌های نجومی برای سکه ۲۵ تومانی/ پای این فلز گران‌قیمت در میان است؟

همزمان با داغ شدن بحث خرید و فروش سکه‌های ۲۵ تومانی با نرخ‌های نجومی در بازار، بسیاری از سایت‌ها این کالا را ناموجود کردند؛ شایعه‌هایی در فضایمجازی مطرح شده‌است که قیمت سکه ۵۰ تومانی نیز در بازار سر به فلک کشیده‌است.

پشت‌پرده قیمت‌های نجومی برای سکه ۲۵ تومانی/ پای این فلز گران‌قیمت در میان است؟

با این وجود این قبیل شایعه‌ها حاکی از آن نیست که این سکه‌های قدیمی به راستی با این قیمت‌های نجومی در بازار خرید و فروش می‌شوند؛ پیش از این نیز بحث جیوه قرمز در فضای مجازی داغ شده‌بود که منجر شد قیمت چرخ‌خیاطی‌های قدیمی در بازار و در بسیاری از سایت‌ها سر به فلک بکشد اما در نهایت وجود جیوه قرمز در چرخ‌خیاطی‌های قدیمی تکذیب شد و آشکار شد که این اتفاق یک شایعه قدیمی‌است که عمر آن به اوایل دهه ۲۰۰۰ باز می‌گردد که دوباره داغ شده‌است.

حال در سکه‌های قدیمی گفته می‌شود که بحث فلزی گران‌قیمت در میان است؛ این سکه‌های قدیمی ترکیبی از برنز و نیکل هستند و گویا نیکل از جمله فلزهای گران‌قیمتی است که نرخ ان به صورت لحظه‌ای اعلام می‌شود و در سال‌های اخیر در بازار تهران رشد چشمگیری داشته‌است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید