فیس‌لیفت لاماری ایما معرفی شد

0
فیس‌لیفت لاماری ایما
کمپانی دانگ فنگ روز گذشته 6 اردیبهشت ماه 1402 به صورت رسمی تصاویری از نسخه فیس‌لیفت لاماری ایما منتشر کرد. این خودرو قرار است طی ماه‌های آینده وارد بازار شود.

به گزارش نبض صنعت، روز گذشته بود که خودروسازی دانگ فنگ از فیس‌لیفت محصول T5 EVO خود که برای اولین بار در سال 2021 معرفی شده بود، رونمایی کرد. این خودرو در ایران با نام لاماری ایما شناخته می‌شود و شرکت آرین پارس موتور قصد دارد در ماه‌های آینده نسخه فیس‌لیفت آن را وارد بازار داخل کشور کند.

این تصاویر رسمی دقیقا همانند چیزی است که به عنوان تیپ هیبرید لاماری ایما در برخی از کشورها معرفی شده بود. اما خبر جدید این است که علاوه‌بر نسخه هیبریدی، شرکت مونتاژ کننده قصد دارد نسخه آپشنال این خودرو را برای نسخه بنزینی نیز تولید کرده و به بازار عرضه کند.

مشخصات فنی

نسخه بنزینی لاماری ایما دقیقا از همان پیشرانه قبلی استفاده می‌کند. یک موتور 1.5 لیتری TGDI با توانایی تولید حداکثر 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور که از طریق گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر، قدرت تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

متاسفانه فعلا اطلاعات دقیقی از پیشرانه لاماری ایما هیبریدی (که با نام HEV شناخته می‌شود) در دسترس نیست.

طراحی ظاهری

طبق گزارش تجارت نیوز، شرکت آرین پارس موتور قصد دارد دو نسخه فول آپشن و هیبریدی لاماری ایما را تولید و به بازار عرضه کند که به احتمال قوی، نسخه بنزینی از همان ظاهر قبلی بهره می‌برد. اما نسخه هیبریدی، دارای چهره به‌روزتر بوده و فیس‌لیفت نسخه قبلی خواهد بود.

اگر بخواهیم از لحاظ ظاهری مقایسه‌ای بین این دو نسخه داشته باشیم، تنها تفاوت عمده در قسمت جلو و رینگ‌های این خودرو اتفاق افتاده است.

لاماری ایما فیس جدید

قسمت جلویی به نسبت از خطوط بیشتری استفاده می‌کند و می‌توان گفت تلفیق طرح جدید جلوپنجره با این خطوط، ظاهر ایمای فیس‌لیفت را بیش از پیش به لامبورگینی اوروس شبیه می‌کند. خطوط کناری و پایینی سپر به‌همراه خطوط جلو پنجره که از حالت عمودی به افقی درآمده، طراحی معقول‌تر و اسپرت‌تری نسبت به نسل قبلی خود دارد.

همچنین طبق تصاویری که منتشر شده رنگ چراغ‌های بزرگ تعبیه شده روی سپر از زرد به سفید یخی تغییر داشته است.

لاماری ایما فیس جدید

آپشن‌ها و امکانات

یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف لاماری ایما، نبود آپشن‌ها و امکانات رفاهی مناسب این خودرو نسبت به سایر رقبا بود. بنابراین انتظار می‌رود امکاناتی همانند دستیار صوتی، رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و دیگر آپشن‌هایی که در نسخه قبل به چشم نمی‌خورد، در نسخه آپشنال تعبیه شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید