24.9 C
Tehran
فروردین ۳۱, ۱۴۰۳, ۱۲:۳۰ ب.ظ
خانه تازه ها نامه نگاری وزیر صمت و دادستان در مورد ادعای رشوه خودرویی

نامه نگاری وزیر صمت و دادستان در مورد ادعای رشوه خودرویی

0
فاطمی امین
وزیر صمت با ارسال نامه‌ای از دادستان کل کشور خواست، به خبر نادرست واگذاری خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وی که در رسانه‌ها منتشر شده، در اسرع وقت رسیدگی شود.

دادستان کل کشور در پاسخ به نامه وزیر صمت برای پیگیری ادعای رشوه خودرویی این وزارتخانه، تاکید کرده که این مساله را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.

منتظری، دادستان کل کشور نیز در واکنش به نامه وزیر صمت گفت: ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص وزیر صمت تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری می‌شود. انتظار داریم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دهند و مسأله را به صورت جدی پیگیری کنند.

وی اظهار کرد: در خصوص ادعای آقای بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی، بلافاصله دستورات لازم به معاونت مربوطه در دادستانی کل کشور برای پیگیری موضوع داده شد تا از فردی که چنین ادعایی کرده خواسته شود مدارک آنچه را که ادعا کرده ارائه دهد تا بررسی لازم صورت گیرد و اگر مدارکی وجود نداشته باشد به دلیل اینکه موضوع مهم و با حیثیت دولت و مجلس در ارتباط است، تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و مراتب به دادستانی تهران ارجاع داده خواهد شد.

دادستان کل کشور بیان کرد: انتظار داریم هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس بررسی این موضوع را در دستور کار قرار دهند و مسأله را به صورت جدی پیگیری کنند. دادستانی کل کشور نیز این موضوع را از نظر قضایی به صورت جدی پیگیری خواهد کرد تا به نتیجه نهایی برسد.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید