تولید و صادرات ماشین آلات راهسازی و معدنی

0
معدن
معدن
تولیدکننده ماشین آلات راه سازی و معدنی گفت: ماشین آلاتی نظیر خط خردایش و دانه بندی سنگ، ماشین آلات مربوط به کارخانجات پخت آسفالت و ایستگاه مرکزی بتن قبلا از اروپا و آمریکا وارد ایران می‌شد، اما اکنون نه تنها با تولید داخل نیاز کشور را پاسخگو هستیم بلکه صادرات هم داریم.

به گزارش نبض صنعت، بهنام فتحی خلج افزود: در حوزه ماشین آلات راهسازی و معدنی به ۲۵ کشور در حاشیه خلیج فارس، آسیای میانه و کشور‌های آفریقایی صادرات داریم.

وی ادامه داد: قیمت تمام شده نمونه‌های داخلی این ماشین آلات یک پنجم نمونه‌های خارجی است و ما مزیت رقابتی برای صادرات داریم، زیرا از نظر کیفیت هم مشابه محصولات تولید شده در اروپا هستند.

فتحی خلج گفت: ما با حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و ایجاد دفاتر نمایندگی در کشور‌های مختلف توانستیم محصولات خود را به بازار‌های جهانی معرفی کنیم و مشتری خارجی پیدا کنیم بطوری که حتی یک خط مونتاژ ماشین آلات هم در کشور ازبکستان راه اندازی کرده ایم.

بیشتر بخوانید : تصمیم جدید برای ورود موقت ماشین آلات معدنی

وی افزود: در حال حاضر مشکلات مربوط به تبادلات بانکی باعث شده تا صادرات ما دشوارتر شود، اما مسیر صادرات باز است، در ۲ ماه اخیر به دلیل سهمیه بندی گاز صنایع هم دچار مشکل شده ایم، زیرا برخی دستگاه‌های برش کاری ما، گاز سوز هستند و سهمیه بندی باعث می‌شود حجم تولید کاهش یابد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید