شرایط پیش‌فروش محصولات مدیران خودرو اعلام شد

0
منتخبین دومین دوره سامانه یکپارچه با موعد تحویل ۱۴۰۲ می توانند از روز یکشنبه ۱۵ مرداد لغایت روز پنجشنبه ۱۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش نبض صنعت، شرکت مدیران خودرو اعلام کرد منتخبین دومین دوره سامانه یکپارچه با موعد تحویل ۱۴۰۲ می توانند از روز یکشنبه ۱۵ مرداد لغایت روز پنجشنبه ۱۹ مرداد نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین مدیران خودرو از سه محصول فونیکس رونمایی کرد. در ادامه چند بند از شرایط ثبت‌نام خودرو ذکر شده است.

1.تمامی متقاضیان واجد شرایط با اولویت بندی موعد تحویل ۱۴۰۲ اعلام شده در سامانه یکپارچه میبایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۹ اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه علی الحساب نمایند.

2. متقاضیان خرید خودروی تیگو ۸ پرو پریمیوم به صورت دلخواه امکان تبدیل خودرو به تیگو ۷ پرو اکسلنت ، FX پریمیوم و تیگو ۸ پرو مکس را در ابتدای ثبت نام خواهند داشت و در صورت عدم ثبت نام حق ایشان تا اطلاعیه بعدی محفوظ خواهد ماند.

3. عدم ثبت نام متقاضی در این بازه زمانی به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی میگردد و مشتری در آینده حق هیچگونه ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.

4.شرکت صنایع خودرو سازی مدیران صرفا از طریق وبسایت رسمی و همچنین ارسال پیامک به شماره اعلامی مشتری هنگام ثبت نام زمان صدور دعوتنامه را به اطلاع ایشان می رساند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید