ارتقا مزیت اقتصادی مازندران با ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی

0
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مصوبه مجلس در مورد ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی مازندران را هدیه ارزشمند خانه ملت به مردم این استان دانست.

به گزارش نبض صنعت، علی کریمی فیروزجایی با اشاره به مصوبه امروز صحن علنی مجلس، گفت: موافقت مجلس با لایحه دولت برای ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در مازندران بیانگر توجه ویژه خانه ملت به رشدیافتگی این استان است.

نماینده مردم بابل، منطقه آزاد را مزیت مهم اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: مازندران باید از این مزیت مهم برای رونق صادرات و افزایش تولید و اشتغال در مسیر پیشرفت استفاده کند. با ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در مازندران روند سرمایه‌گذاری در استان شتاب خواهد گرفت.

کریمی فیروزجایی با اشاره به اینکه مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است، افزود: مزیت منطقه آزاد در کنار تولیدات زراعی و باغی و مناطق گردشگری، موجب تحول در سیمای مازندران خواهد شد.

وی با اشاره به تلاش موفق اعضای مجمع نمایندگان مازندران برای تصویب این لایحه گفت: مجمع نمایندگان استان در هم افزایی با دولت در خصوص ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی در استان وفاق کامل دارد.

این نماینده مجلس یادآور شد: دولت باید هر چه سریعتر برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه آزاد در مازندران روند سرمایه‌گذاری در استان را شتاب بخشد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید