مشتریان عرضه ۶ محصول سایپا مشخص شدند

0

قرعه‌کشی دو طرح پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا در هفته نخست بهمن ماه ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و طی آن مشتریان نهایی مشخص شدند.

به گزارش نبض صنعت، قرعه کشی دو طرح پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۶ محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.آر، کوییک.اس، شاهین.جی، ساینا.اس و سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسوولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر پیش‌فروش یک ساله سایپا ۹۸ هزار و ۶۷۵ نفر شرکت کردند که ۹۶ هزار و ۲۹۷ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵ هزار خودرو است و برای آن‌که حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۳۰ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه شد. علاوه بر این ۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، یک‌هزار و ۷۰۰ دستگاه کوییک.آر، یک‌هزار و ۸۰۰ دستگاه کوییک.اس، ۶ هزار و ۱۰۰ دستگاه ساینا.اس و ۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه شد.

همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۲۸ هزار و ۹۶۸ نفر شرکت کردند که ۲۶ هزار و ۹۳۲ نفر واجد شرایط شناخته شده اند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۲هزار و ۵۰۰ خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، بر اساس قرعه کشی همه افراد متقاضی به صورت منتخبان اصلی و رزرو مشخص شدند.

اسامی منتخب ۲ طرح پیش فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید سایپا پس از تایید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا (دوشنبه) در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبان از ساعت هشت روز دوشنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبان ۲ طرح پیش فروش، پیامک ارسال می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید