مردم در انتخاب اولویت خودروهای وارداتی دقت کنند

0
واردات خودرو
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خودرو‌های وارداتی، باید در ترتیب انتخاب‌های خود دقت کنند.

به گزارش نبض صنعت، مهدی تقدسی با اشاره به نحوه تخصیص خودرو در سامانه خودرو‌های وارداتی، گفت: متقاضیان این مرحله، مجاز به انتخاب 3 خودرو هستند؛ انتخاب نخست متقاضیان مهمترین انتخاب است، در ابتدا سامانه به ترتیب اولویت متقاضی، انتخاب نخست را بررسی و در صورت داشتن ظرفیت، تخصیص خودرو صورت می‌گیرد لذا ابتدا همه انتخاب‌های نخست بررسی و فرآیند تخصیص انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه متقاضیان باید در ترتیب انتخاب‌های خود دقت کنند، افزود: در صورت باقی ماندن ظرفیت، انتخاب دوم بررسی و در صورتی که خودرویی باقی مانده باشد، انتخاب سوم بررسی و فرآیند تخصیص صورت می‌گیرد و در غیر این صورت، عدم تخصیص در صفحه شخصی (پروفایل متقاضی) نمایش داده می‌شود.

سامانه یکپارچه در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرده است: آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در مرحله اول ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفاً جهت انتخاب خودروها از روز سه شنبه مورخ 1402/08/02 تا ساعت 23:59 روز جمعه 1402/08/05 در دسترس است.

در این مرحله متقاضیان می‌توانند سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان قبلی می‌باشد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید