تخلف سایپا در اخذ پول از مشتریان ۹ ماه قبل از تحویل فوری

0
شرکت سایپا در تخلفی آشکار و برخلاف شرایط اعلام شده وزارت صمت، از متقاضیان دریافت خودرو درخواست کرده تا ۹ ماه پیش از زمان تحویل، تمام پول قیمت خودرو را واریز کنند.

به گزارش نبض صنعت، طی سال های گذشته طرح پیش فروش خودرو برای کنترل بازار و سهولت دسترسی مشتریان به تولیدات خودروهای ایرانی اجرایی شده تا متقاضیان با ثبت نام و پرداخت هزینه کالا، خودروی خود را تحویل بگیرند.

از اواخر سال گذشته با توجه به افزایش روز افزون تقاضای خودرو، طرح سامانه نوبت‌بندی خودرو از سوی وزارت صمت راه اندازی شد تا مشتریان پس از ثبت نام، از تاریخ دریافت خودروی خود آگاه شوند و برای پرداخت قیمت آن برنامه ریزی کنند.

بر همین اساس پس از اعلام نوبت بندی، زمان دریافت خودرو به مشتریان اعلام می شد تا در زمان تعیین شده از سوی خودروساز، اقدام به پرداخت هزینه کنند. اما در این میان گزارش های رسیده به ایرنا حاکی از آن است که شرکت خودروسازی سایپا برای دریافت پول از مشتریان تخلفاتی را انجام داده است. به این معنا که پس از اعلام فصل تحویل، از مشتریان خواسته تا نرخ نهایی خودرو را به حساب سایپا واریز کند و در غیر این صورت نام متقاضی از لیست دریافت کنندگان خودرو حذف خواهد شد

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید