بازدید وزیر صمت از غرفه کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

0
خودروهای جدید کرمان موتور kMC j7 E7، KMC E10X، KMC JS6 PHEV، KMC X5 و خودروی KMC J4 EV خودروهای  هستند که در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در معرض بازدید وزیر قرار گرفتند.

به گزارش نبض صنعت، شرکت کرمان موتور به عنوان یک از قطب‌های خودروسازی کشور روز گذشته با رویکردی متفاوت در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافت. این شرکت برای حضور در دومین نمایشگاه تحول صنعت ضمن غرفه سازی بزرگ و زیبا با کلیه محصولات جدید خود در نمایشگاه حاضر شده است تا بسیار متمایزتر از سال قبل در ابن رویداد مشارکت داشته یاشد.

آنها در نمایشگاه با  kMC j7 E7، KMC E10X ،KMC JS6 PHEV، KMC X5 و خودروی KMC J4 EV حضور دارند. خودروهایی کاملا جدید که برخی از آنها برای اولین بار به نمایش در می‌آیند.

روز گذشته مهندس علی‌آبادی وزیر صمت نیز با حضور مدیران عامل شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، این رویداد را افتتاح نمود و در جریان بازدید از غرفه‌ها از شرکت کرمان موتور بازدید نمود. در این بازدید مهندس سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور با بیان توضیحاتی به وزیر صمت، به روند تولید در این شرکت و توسعه و تحول کرمان موتور و لزوم توجه به خودروهای برقی پرداخت.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید