افزایش حقوق کارکنان ۱۸ و بازنشستگان ۲۰ درصد خواهد بود

0
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان و ۲۰ درصدی نیز برای بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

 به گزارش نبض صنعت، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تغییر قانون برای تقدیم بودجه، دولت مکلف شده بود که کلیات و جداول اصلی و احکام درآمدی و هزینه‌ای را در آبان‌ماه تقدیم مجلس کند؛ البته مجلس برای تعیین تکلیف برنامه تقاضای تعویق داشت و امروز تا دقایقی دیگر بودجه ۱۴۰۳ با نامه رییس‌جمهور به مجلس ارسال خواهد شد.

وی افزود: رشد بودجه عمومی دولت در سال آینده حدود ۱۸ درصد افزایش داشته و دولت تلاش کرده در مواردی که کمترین میزان نیاز به افزایش مصارف وجود دارد اتفاق بیفتد تا کسری و تورم کمتری به جامعه و مردم تحمیل شود.

خاندوزی اظهار داشت: افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان و ۲۰ درصدی نیز برای بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تقدیم بودجه به مجلس توضیح داد: با توجه به عدم اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، امروز مرحله اول یعنی کلیات بودجه به‌همراه نامه رسمی رییس‌جمهور به مجلس تقدیم می‌شود و همان‌طور که سخنگوی دولت اعلام کرد، رییس‌جمهور بزودی در صحن مجلس حاضر شده و توضیحاتی را پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۳ ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید