عصر امروز؛
نمایندگی تیگارد اتوخسروانی افتتاح شد

0
نمایندگی تیگارد اتوخسروانی عصر امروز با حضور مدیران مجموعه اتوخسروانی و سانیار موتور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نبض صنعت، عصر امروز نمایندگی تیگارد 1113 اتوخسروانی در خیابان شریعنی افتتاح شد تا علاوه بر فروش خودروی تیگارد، امکان ارائه خدمات بیشتر به مشتریان این خودرو نیز فراهم شود.

علی خسروانی، مدیر مجموعه اتوخسروانی در این مراسم با بیان اینکه به منظور توسعه سبد محصولاتمان، خودروی با کیفیت تیگارد ایکس 35 را در نظر گرفتیم، گفت: شرکت سانیار موتور محصولات جدید دیگری را نیز عرضه خواهد کرد که ما نیز برای عرضه این محصولات همکاری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: مجموعه اتوخسروانی گارانتی ویژه ای دارد که در واقع یک سال گارانتی تعویض است و ما برای خوروهایی که تشخیص دهیم از نظر کیفیت و استاندارد می توانیم این گارانتی را به آنها اختصاص دهیم، در نظر می گیرم.

خسروانی با بیان اینکه خودروی تیگارد شامل این گارانتی می شود، گفت: اگر تا یک سال یا 15 هزار کیلومتر پیمایش پس از تحویل خودرو به مشتری، خودرو با ایراد فنی موتور یا گیربکس روبرو شد، ما خودرو را پس می گیریم و بدون دریافت هزینه، یک خودروی صفر به مشتری تحویل می دهیم.

وی توضیح داد: اگر خودرویی ایراد مونتاژِی در حوزه موتور یا گیربکس داشته باشد معمولا در همان 2 یا 3 هزار کیلومتر ابتدایی مشخص می شود که متاسفانه در برخی برندها این اتفاق رخ می دهد ولی از نظر ما تیگارد خودرویی است که کیفیت بالایی دارد و می توان این اطمینان را به آن داشت که مشکل موتور یا گیربکس برایش پیش نیاید. با این حال ما این خودرو را گارانتی تعویض می کنیم.

خسروانی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که با شرکت سانیار موتور داشتیم توسعه شبکه خدمات پس از فروش را در تهران و در کشور انجام خواهیم داد.

وی توضیح داد: به زودی در تهران علاوه بر مرکزی که امروز افتتاح شد، 4 مرکز دیگر نیز برای ارائه خدمات فنی ایجاد خواهیم کرد و در عین حال، در شهرهای کرمان، آمل و دیگر شهرهایی که نیاز داشته باشند ارائه خدمات پس از فروش خواهیم داشت و به این ترتیب گستردگی خدمات و قطعات برای خودروی تیگارد در کشور اتفاق بیفتد.

مدیر مجموعه اتوخسروانی ادامه داد: البته ما سرویس ارسال به کل کشور و حمل رایگان نیز داریم و اگر خودروی تیگارد در هر جای کشور دچار مشکل فنی شود، مشمول خدمات ما می شود، خودروبر اعزام می شود، خودرو به تعمیرگاه منتقل می شود و خودروی جایگزین نیز به مشتری ارائه می شود.

وی افزود: علاوه بر نمایندگی خیابان شریعتی، مراکز اتوخسروانی تحت برند تیگارد در شرق تهران محدوده خیابان اتحاد، شمال تهران محدوده زعفرانیه، برج میلاد و محدوده خیابان جمهوری ایجاد خواهد شد.

ایجاد 5 نمایندگی جدید سانیارموتور در کشور طی یک ماه آینده

به گزارش نبض صنعت، بهزاد چریک مدیرعامل سانیار موتور پارسیان نیز در این مراسم با بیان اینکه ما سال گذشته کارمان را شروع کردیم و امسال توسعه نمایندگی های فروش را در دستور کار خود قرار داده ایم. گفت: مجموعه اتوخسروانی به عنوان یک شریک به ما اضافه شده و علاوه بر این، فعالیت نمایندگی های ما در شهرهای رشت، تبریز، گرگان، اهواز و کرمان نیز طی یک ماه آینده شروع خواهد شد و برای سال آینده نیز برنامه رشد فروش و خدمات پس از فروش را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طبق تفاهم استراتژیکی که با مجموعه اتوخسروانی داشتیم، ارائه خدمات پس از فروش را در تهران گسترش داده ایم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید