اعطای دو جایزه «مدیریت راهبردی روابط‌ عمومی» و «اطلاع‌رسانی» به شرکت ملی مس

0
شرکت ملی صنایع مس ایران، موفق به کسب دو تندیس و لوح سپاس در موضوعات «مدیریت راهبردی روابط‌عمومی» و «اطلاع‌رسانی» در بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران شد.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس‌پرس، بر اساس تصمیم هیئت داوران جشنواره، این انتخاب به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای(علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط ‌عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها صورت گرفته است.

نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با موضوع «مهارت‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط‌عمومی» طی روزهای 20 و 21 آذرماه با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین‌الملل در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

لازم به ذکر است در بخش دیگر این جشنواره، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، به عنوان «مدیر برتر روابط‌عمومی» کشور انتخاب شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید