رایزنی با خودروسازان برای تامین خودروهای تجاری و مسافری

0
وزیر راه وشهرسازی گفت: عقب‌ماندگی جدی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای و مسافری داریم که بخشی از ناوگان از طریق خودروسازهای داخلی جبران می‌شود.

به گزارش نبض صنعت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نمایشگاه حمل‌ونقل لجستیک و صنایع وابسته در جمع خبرنگاران گفت: عقب ماندگی در حوزه نوسازی ناوگان جاده ای داریم و به طور قطع با توجه به ظرفیت های شرکت های داخلی این کمبود جبران می شود.

او افزود: یکی از خواسته های اصلی ما  با خودروسازان تامین خودرو است که در این بخش  هم جلسات متعددی برگزار شد چراکه خودروسازان سهم قابل توجهی به ویژه در تامین ناوگان تجاری و سنگین دارند.

او گفت: در حوزه تامین اتوبوس و ون یکی از توافقات ما با شرکت های خصوصی و دولتی است که در این بخش  توسعه ناوگان عمومی کشور را در دستور کار قرار داده ایم.

بذرپاش بیان کرد: به منظور خدمات پس از فروش در این حوزه و تضمین تامین قطعات رایزنی هایی صورت گرفته که به نوعی بخشی از واردات خودرو را در کنار آن قرار داده ایم.

وی افزود:  یکی از خلاء  های ما کمبود ناوگان اتوبوسرانی است و خیلی از شرکت ها بر روی قیمت بلیت نکاتی دارند و در حوزه تورم عمومی کشور باید مراقبت هایی صورت گیرد اما در این زمینه رایزنی هایی را با شرکت ها داشته ایم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید