فروش اجباری وسایل جانبی لوازم‌خانگی به مشتری در هنگام نصب ممنوع است

0
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: هیچ نماینده نصب لوازم‌خانگی ملزم به فروش وسایل جانبی به مشتری نیست و این کار تخلف به حساب می‌آید

به گزارش نبض صنعت، اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در خصوص اخذ بی مجوز وجه نقد از مشتری هنگام نصب برخی از لوازم خانگی گفت: این موضوع اولا به ضمانت خود شرکت ها بر می گردد دقیقا باید در زمان خرید کالا اطلاع رسانی شود.

او گفت:مشتری خرید کالا باید دقت داشته باشد در زمان خرید کالا وسیله نصب، هزینه ایاب ذهاب چه مقدار است شرکت موظف است تمامی موارد را به مشتری توضیح دهد، مشتریان حتما در منزل کاغذ خرید دریافت کنند که اگر اجحافی شده بود بتوانند با مدرک و اسناد شکایت کنند.

پازوکی گفت: چون در برخی از موارد شرکت های لوازم خانگی به نماینده نصب توصیه می کنند که نباید هزینه ای دریافت کنید متاسفانه اشخاصی که در منزل برای نصب حضور پیدا می کنند توصیه می کنند که حتما باید این دستگاه ترانس یا این نوع فیلتر آب را بزارید که تمامی این موارد تخلف است.

او گفت: نصب دستگاه لوازم‌خانگی به طور کلی رایگان است ولی هزینه ایاب و ذهاب رایگان نیست ولی برخی از شرکت های خدمات پس از فروش این هزینه را رایگان و برخی ها نه هزینه دریافت می کنند  چون جزو استاندارد گارانتی نیست.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید