واردات ۲۰۰ هزار تن برنج به کشور برای تنظیم بازار

0
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مقرر شده است نسبت به واردات ۲۰۰ هزار تن برنج در راستای تنظیم بازار اقدام شود.

به گزارش نبض صنعت، محمدجواد عسکری با اشاره به افزایش قیمت برنج در بازار، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت برنج در بازار طی روزهای اخیر مقرر شده از وزیر جهاد کشاورزی و سایر مسئولین ذی‌ربط طی هفته آینده در کمیسیون کشاورزی حاضر شوند و نسبت به واردات برنج در شرایط فعلی اقدام کنند.
نماینده مردم داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روند افزایش قیمت برنج به واسطه برخی بی‌تدبیری‌ها رخ داده است، عنوان کرد: در کشور سالانه حدودا به واردات ۸۰۰ هزار تن نیاز داریم، می‌توانیم با اتخاذ برخی تدابیر در فضایی کاملا آرام این میزان را وارد کشور تا شاهد نوسان قیمت نباشیم.
این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه با مدیریت مناسب امکان تولید نیاز ۸۰۰ هزار تنی برنج در داخل کشور وجود دارد، ادامه داد: باید پیش از وقوع نوسانات قیمتی محصولات، برنج یا محصول مورد نیاز کشور را وارد و در انبارها ذخیره کنند، زیرا به طور مثال برنج از جمله کالاهایی است که نیاز جامعه محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مقرر شده است نسبت به واردات ۲۰۰ هزار تن برنج در راستای تنظیم بازار در شرایط فعلی اقدام شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید