حضور خودرو 45 در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران

0
غرفه خودرو 45 در اتواکسپو
 شرکت خودرو 45 به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه خدمات فروش خودرو در ایران، برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش نبض صنعت، کارشناسان خودرو 45 در غرفه این شرکت پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه فروش خودرو به شیوه جدید هستند.

پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از 10 تا 15 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود. در کنار تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین، شرکت‌های فعال در حوزه خدمات خودرویی نیز پذیرای عموم مردم هستند.

خودرو 45 نیز به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه خدمات فروش خودرو نو و کارکرده برای دومین بار در بزرگترین رویداد خودرویی کشور حضور دارد.

خودرو 45 در حال حاضر بیش از 30 شعبه در نیمی از استان‌های ایران دارد و سریع‌ترین، امن‌ترین و آسان‌ترین روش فروش خودرو کارکرده و نو را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه خودرو 45 به‌صورت کامل با نحوه فروش خودرو و مراحل انجام این کار آشنا شوند.

همچنین کارشناسان خودرو 45 به سوالات علاقه‌مندان پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند از مکان‌ شعبه‌های خودرو 45 در شهرها و استان‌های مختلف ایران آگاه شوند.

خودرو 45 پیش از این در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که در اردیبهشت‌ماه سال 1401 برگزار شد، حضور داشت و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و بازدیدکنندگان مواجه شد.

این شرکت سابقه حضور در نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه کار را نیز در کارنامه خود دارد.

خودرو 45 از سال 1397 فعالیت خود را شروع کرده و با بیش از 6 سال سابقه در زمینه ارائه خدمات فروش خودروهای کارکرده در بازار، امکان معامله‌ای امن، سریع و آسان را برای فروشندگان خودرو فراهم کرده است.

خودرو 45 در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران 11 شعبه راه‌اندازی کرده است تا دسترسی مشتریان از هر نقطه پایتخت به خدمات خودرو45 راحت و سریع باشد.

همچنین فروشندگان خودرو در کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، یزد، گرگان، گنبد، قائم‌شهر، آمل، بابل، ساری و شهریار نیز به خدمات خودرو 45 دسترسی دارند. در آینده نزدیک نیز فروشندگان خودرو در شهرهای دیگر امکان فروش سریع، امن و آسان را از طریق خودرو 45 خواهند داشت.

کارشناسی فنی، رنگ و بدنه با مجهزترین تکنولوژی‌های روز، کشف قیمت توسط هزاران خریدار تایید‌شده، عقد قرارداد و دریافت وجه در یک روز کاری، معامله زیر نظر کارشناسان حقوقی، ضمانت 7 روزه کارشناسی با ارایه گزارش سلامت خودرو، انجام نمامی مراحل فروش خودرو تنها با یکبار مراجعه، انجام تمامی خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی، تعویض پلاک و… از جمله مزایای مهم خودرو 45 است.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید