فروش اقساطی کی ام سی T8 ویژه آذر ماه

0
طرح جدید فروش خودرو کی ام سی T۸ با اقساط بلند مدت از روز یکشنبه ۱۱ آذرماه ۱۴۰۳ فعال خواهد شد.

به گزارش نبض صنعت، از روز یکشنبه مورخ ۱۱ آذرماه ۱۴۰۳ فروش نقدی و اقساطی کی ام سی آغاز می‌شود. بر این اساس، متقاضیان پیکاپ T۸، می‌توانند این محصول را با قیمت قطعی و با موعد تحویل در اسفندماه ۱۴۰۳ خریداری نمایند:

فروش اقساطی کی ام سی تی 8

براساس بخشنامه جدید فروش کی ام سی، در صورت انتخاب روش اقساطی، بازپرداخت اقساط به صورت هر سه ماه یکبار بوده و موعد اولین پرداخت نیز در تاریخ 1404/02/25 خواهد بود.

شرکت کرمان موتور با معرفی ماشین KMC T8 قصد داشت تا رقیب جدیدی را برای پیکاپ‌های مونتاژی بازار عرضه کند. پس از ورود این خودرو به بازار، کی ام سی T8 توانست رقیب سرسختی برای دیگر پیکاپ‌ها از جمله آمیکو آسنا، فوتون تونلند ایران خودرو و کلوت مکث موتور باشد.

از زمان آغاز مونتاژ KMC T8، این خودرو به یکی از موفق‌ترین محصولات کرمان موتور تبدیل شد که هم‌اکنون با داشتن 56 درصد از سهم کل پیکاپ‌های دو دیفرانسیل بازار، فاصله بسیاری نسبت به رقبای خود دارد. خودرویی با ظاهر پر ابهت و شیک، کابین جادار و قابلیت‌های آفرودی (البته در سطح متوسط) که از شبکه خدماتی نسبتاً قدرتمند گروه خودروسازی کرمان نیز بهره‌مند است و از این رو می‌تواند ریسک خرید کمتری (در قیاس با پیکاپ‌های کم‌تیراژ و یا خودروهای قدیمی‌تر) داشته باشد.

از جمله نکات مثبت پیکاپ کرمان‌موتور می‌توان به مواردی نظیر: گشتاور مناسب موتور توربوشارژر، فضای جادار کابین، قابلیت حمل بار قابل‌قبول، ساختار دو دیفرانسیل و توانایی آفرود متوسط اشاره کرد. البته در این بین کی ام سی T8 مشکلاتی از قبیل: حساسیت بالاتر پیشرانه توربو به کیفیت سوخت (در قیاس با انواع اتمسفریک)، نبود نسخه اتوماتیک، امکانات رفاهی نه‌چندان مطلوب (به نسبت قیمت)، عرض کم صندلی‌ها و خشکی نشیمنگاه آنها و همچنین کوبش تعلیق عقب در هنگام سبک بودن قسمت بار را نیز دارد که البته برای این کلاس تقریباً عادی است. در خصوص کیفیت سواری باید تاکید کرد که پیکاپ KMC به نسبت انتظاری که از یک خودرو پیکاپ با شاسی مستقل و فنرهای شمش می‌رود شرایط قابل‌قبولی دارد.

به عنوان مثال از نیسان پیکاپ به مراتب نرم‌تر است؛ اما نباید با تصور سواری مشابه کراس‌اوورها به سراغ این محصول بروید که در این صورت از تکان‌های قسمت عقب کلافه خواهید شد. ترمزهای خودرو هم با اینکه از نوع چهارچرخ دیسک و مجهز به انواع سیستم‌های کمکی هستند اما از نظر قدرت وضعیت متوسطی دارند و به هنگام سنگینی بار و شیب‌های تند، اندکی حس سنگینی را به انسان منتقل می‌کنند.

هندلینگ KMC T8 نیز به نسبت ابعاد و ارتفاع و خصلت‌های آفرودی قابل‌قبول است. بخصوص که سیستم‌ کمکی پایداری الکترونیکی برای این محصول در نظر گرفته شده که در مواقع بسیاری، یک کمک بزرگ به حساب می‌آید. با این حال باید در نظر داشته باشید که چنین خودروهایی برای تحمل فشار جی در سرعت‌های بالا ساخته نشده‌اند و بواسطه مرکز ثقل بالا و سیستم تعلیق خاص‌شان نباید از آنها انتظار چندان زیادی داشت.

کابین پیکاپ T8 از طرحی ساده و شکیل بهره می‌برد. البته با توجه به ذات خشن و آفرودی ماشین، سعی شده بیشتر روی ارگونومی و کارایی اتاق تمرکز شود؛ اما با این حال از عنصر زیبایی هم غافل نبوده‌اند و خطوط شیک داخلی در ترکیب با فرمان خوش‌دست و نمایشگر لمسی مرکزی، حالت مدرنی به فضا بخشیده‌اند. نشانگرهای پشت‌آمپر هم فرم اسپرتی دارند و کامپیوتر سفری میان دو عقربه اصلی، اطلاعات مورد نیاز راننده را در اختیار قرار می‌دهد. از لحاظ دید پیرامونی هم اوضاع به نسبت ابعاد بدنه و سگمنت اتومبیل مناسب به نظر می‌رسد. همچنین ارتفاع زیاد خودرو نقاط کوری را پدید آورده که جای خالی سنسورهای پارک جلو و دوربین 360 درجه را یادآور می‌شود.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید