موفقیت شرکت مس نتیجه عملکرد مدیریت کلان است

0
رییس خانه معدن ایران با تاکید بر اینکه موفقیت شرکت مس برگرفته از نگاه خاص و مدیریت کلان آن است، گفت: همانطور که شرکت مس برای آینده دور آماده می شود، باید استراتژی بخش معدن را نیز به این سمت و در راستای پیشرفت سوق دهیم.

به گزارش نبض صنعت به نقل از مس پرس، محمدرضا بهرامن در پنل تخصصی بررسی استراتژی کلان کشور در معادن و صنایع معدنی در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید و بازار، اظهار داشت: از سال 2035 تا 2050 با کمبود مواد معدنی برای صنایع دنیا مواجه می شویم.

وی گفت: باید شرایط را برای آینده فراهم کنیم و مدل‌های توسعه‌ای در صنعت و زیرساخت‌های لازم در بخش‌های صنعت، استخراج و اکتشاف را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: صنعت به ما اجازه می‌دهد تا در بخش معدن زنجیره را به معنای واقعی اجرا کنیم.

بهرامن با اشاره به اینکه اگر صنعت را در اختیار معدن قرار دهیم مطمئنا موفق عمل خواهیم کرد، گفت: ما ضعف بزرگی بین صنعت و معدن داریم و ارتباطمان با بخش دانشگاهی بسیار کم است، در این بخش سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم و تمام فعالان بخش در هر حوزه چه خصوصی و چه دولتی باید با شناخت ابزارهای توسعه‌ای خود را همگام کنند.

رییس خانه معدن ایران با بیان اینکه ارتباط بازرگانی و دیپلماسی اقتصادی در بخش معدن نداریم، گفت: باید این موضوع را برای خود تعریف کنیم، در غیر این صورت از دنیا در سال 2050 دور خواهیم ماند. بنابراین باید استراتژی را برای ایجاد جایگاه در بازار‌های جهانی تعریف کنیم.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید