تاثیر دلار بر تولید جهانی نوشابه‌های گازدار

0
نوشابه
غول نوشابه‌سازی دنیا برآوردهای درآمد سه ماهه را شکست و پیش‌بینی کل سال خود را در مورد تقاضای مداوم برای نوشابه‌ها و تنقلات خود حتی در مواجهه با چندین دور افزایش قیمت، افزایش داد.

به گزارش نبض صنعت، اختلالات ناشی از بیماری همه‌گیر در زنجیره تامین جهانی و تورم سرسام آور باعث افزایش هزینه‌ها از قوطی‌های آلومینیومی، نیروی کار و حمل‌ و نقل شده است و صنایع‌ غذایی بسته‌بندی شده را مجبور به افزایش منظم قیمت محصولات کرده است.

پپسی اعلام کرده است که اگر هزینه‌ها بیش از حد انتظار افزایش یابد، احتمالا در اواخر سال قیمت‌ها را افزایش می‌دهد اما تحلیلگران و شرکت‌ها از جمله رقیب اصلی کوکاکولا هشدار داده‌اند که تقاضا کاهش می‌یابد زیرا افزایش قیمت‌ها، نشانه‌های کاهش ندارد.

تولیدکننده چیپس لیز اظهار کرد: در سه ماهه اول ۲۴۱ میلیون دلار هزینه در رابطه با کاهش ارزش دارایی، ماشین‌آلات و تجهیزات و همچنین کاهش موجودی کالا به دلیل بحران روسیه و اوکراین دریافت کرده است.

پپسی و کوکاکولا در ماه مارس، اعلام کردند که فروش نوشابه در روسیه را به حالت تعلیق درآورده‌اند. این شرکت گفت که اکنون انتظار دارد درآمد ارگانیک مالی ۲۰۲۲ در مقایسه با پیش‌بینی رشد ۶ درصدی، ۸ درصد افزایش یابد.

درآمد خالص پپسی‌ در سه ماهه اول منتهی به ۱۹ مارس با برداشتن محدودیت‌های کرونایی در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها که باعث افزایش فروش محصولات می‌شود، ۹.۳ درصد افزایش یافت و به ۱۶.۲۰ میلیارد دلار رسید. البته رقم برآورد تحلیلگران ۱۵.۴ میلیارد دلار بود. با این حال، این شرکت پیش‌بینی درآمد اصلی هر سهم خود را به ۶.۶۳ دلار از ۶.۶۷ دلار کاهش داد زیرا تاثیر دلار آمریکا قوی‌تر شد.

انتهای پیام

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید